Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Garantija un serviss

GARANTIJAS REMONTS TIEK VEIKTS

SIA ELEKTRONIKA-SERVISS, 

Tadaiķu iela 4, Rīga, LV-1004, Telefons: +371 67717060, Mob. telefons: +371 25484242

Brīvības iela 142, Rīga, LV-1039, Telefons: +371 67613060, Mob. telefons: +371 25666601,

Ganību dambis 40c, Rīga, LV-1005, Telefons: +371 67280427, Mob. telefons: +371 29995840

Garantējam netraucētu iekārtu darbību,norādītajā periodā no pārdošanas datuma. Šajā periodā, atklājoties preces trūkumiem, tos novērsīsim bez papildus maksas.Sarežģītu bojājumu gadījumā, prece tiks nomainīta.

Prece garantijas remontam tiek pieņemta tikai ar pirkuma dokumentiem, tīra, ar oriģinālo garantijas servisa karti, oriģinālajā iepakojumā, ar visiem tās papildelementiem.


GARANTIJAS NOSACĪJUMI

Garantija fiziskajām personām mājsaimniecības lietošanai 2 gadi no iegādes datuma, dažām iekārtām var būt paredzēts ilgāks laiks, kas atzīmēts garantijas talonā.

Garantijas periods profesionālajai tehnikai 1 gads juridiskajām personām.

Garantējam netraucētu iekārtu darbību,norādītajā periodā no pārdošanas datuma. Šajā periodā, atklājoties preces trūkumiem, tos novērsīsim bez papildus maksas.Sarežģītu bojājumu gadījumā, prece tiks nomainīta.

Prece garantijas remontam tiek pieņemta tikai ar pirkuma dokumentiem, tīra, ar oriģinālo garantijas servisa karti, oriģinālajā iepakojumā, ar visiem tās papildelementiem.

1. ja bojājums ir radies instrukcijas neievērošanas vai preces neatbilstošas lietošanas dēļ;

2. ja ir sabojāts preces korpuss;

3. ja ir sabojātas preces savienojumu plombas;

4. bojājumiem, kas radušies lielas elektriskās strāvas svārstību elektrības tīklā dēļ;

5. bojājumiem, kas radušies pašrocīga remonta, pārstrādes vai konstrukciju maiņas dēļ;

6. bojājumiem, kas radušies liela kaļķu daudzuma ūdenī dēļ;

7. bojājumiem, kas radušies dabiska nolietojuma vai rūpnieciskas lietošanas, lietošanas celtniecībā dēļ;

8. bojājumiem, kas radušies liela dubļu, matu vai citu netīrumu iekārtā daudzuma dēļ;

9. bojājumiem, kas radušies iekārtas filtru netīrīšanas dēļ;

10. plastmasas korpusa un dekoratīvajām detaļām, traukiem,asīm, zobratiem, siksnām, savienošanas un barošanas vadiem;

11. sulas spiedes un pārtikas kombaina traukiem, tīkliņiem un asmeņiem;

12. matu griešanas un bārdas skūšanas aparātu asmeņiem, tīkliņiem un citiem elementiem;

13. mazgājošiem putekļu sūcējiem, ja ir izmantots neatbilstošs mazgāšanas šķidrums, putekļu sūcēja uzgaļiem (izņemot elektriskajām detaļām), šļūtenēm;

14. siksnām,blīvēm, blīvslēgiem, gultņiem un citām detaļām, kuru kalpošanas laiks ir ierobežots;

15. ja ierīces elektriskā daļa ir tikusi samitrināta, aplieta ar ūdeni un citu šķidrumu;

16. ja ierīce ir uzglabāta zemā (aukstā) temperatūrā;

17. ja ierīcei ir izmantoti citi papildelementi un līdzekļi, kurus nav norādījis ražotājs.

Visas neskaidrības, kas saistītas ar garantijas apkopi,risina pilnvarotas servisa personas.

Prece paredzēta profesionālai lietošanai, ja tas ir norādīts instrukcijā.

 Ja prece nav labojama, tā nomaināma vai atmaksājama nauda. Prece garantijas remontam  pieņemama tikai ar dokumentiem, oriģinālā iepakojumā, ar visiem tās papildelementiem. Prece maināma vai nauda atmaksājama tikai esot meistara –eksperta slēdzienam, kuru viņš ir izsniedzis pēc ekspertīzes veikšanas.

No Distances līguma:

10.  Garantija

10.1.                    Pārdevēja Interneta multiveikalos piedāvātajām precēm garantija tiek nodrošināta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem un saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kā fiziskām personām Likumā noteikts, ka vienlaicīgi ar preces vai pakalpojuma iegādāšanos Patērētājs iegūst tiesības divu gadu laikā no pirkuma izdarīšanas dienas,  dažām iekārtām var būt paredzēts ilgāks laiks, kas atzīmēts garantijas talonā, pieteikt Pārdevējam pretenzijas par neatbilstību līguma noteikumiem.

10.1.1.  Minētie PTAL noteikumi neaizsargā pircējus, kas ir juridiskas personas. Šajā gadījumā par garantijas termiņu Puses var brīvi vienoties, un termiņš var tikt noteikts uz jebkādu laika periodu. Pārdevējs piedāvā juridiskām personām garantijas periodu tikai profesionālajai tehnikai un tā ir 1 gads.

10.2.                    Ja garantijas laikā rodas pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti, ar preci un apmaksu apliecinošiem dokumentiem jāvēršas Pārdevēja uzņēmumā. Ja servisa centrā tiek konstatēts ražošanas brāķis, tiek veikts bezmaksas garantijas remonts saskaņā ar ražotāja noteikumiem, kā arī Pārdevējs var piedāvāt preci apmainīt pret jaunu vai līdzvērtīgu. Ja pārbaudes laikā tiek konstatēts defekts, ko precei lietošanas laikā radījis pats Pircējs, remonta izdevumus jāsedz Pircējam. Garantijas remonts vai preces maiņa nepagarina garantijas termiņu.

10.2.1.  Prece garantijas remontam tiek pieņemta tikai ar pirkuma dokumentiem, tīra, ar oriģinālo garantijas servisa karti, oriģinālajā iepakojumā, ar visiem tās papildelementiem. Garantijas remontu veic:

10.2.2.  Tadaiķu iela 4, Rīga, LV-1004, Telefons: +371v67717060, Mob. telefons: +371 25484242

10.2.3.  Brīvības iela 142, Rīga, LV-1039, Telefons: +371 67613060, Mob. telefons: +371 25666601,

10.2.4.  Ganību dambis 40c, Rīga, LV-1005, Telefons: +371 67280427, Mob. telefons: +371 29995840

10.3.                    Garantijas saistības var tikt anulētas, ja:

10.3.1.  Pircējs nevar uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu;

10.3.2.  prece, kas paredzēta lietošanai personiskām (sadzīves) vajadzībām, tikusi izmantota profesionāli, peļņas gūšanas nolūkos, ražošanas vajadzībām;

10.3.3.  pārkāpti preces lietošanas instrukcijas noteikumi;

10.3.4.  ja ierīcei tikusi uzstādīta programmatūra, kas atšķiras no ražotāja noteiktās;

10.3.5.  precei tikusi uzstādīta uzlauzta programmatūra, kas varēja radīt bojājumus;

10.3.6.  precei veikts nekvalificēts remonts;

10.3.7.  precei ir mehāniski, ķīmiski vai citi ārēji bojājumi;

10.3.8.  veiktas izmaiņas preces konstrukcijā;

10.3.9.  preces sērijas numurs nav salasāms, ir izmainīts vai dzēsts.

10.3.10.                      Ja tiek konstatētas pazīmes ka Patērētājs ir mēģinājis preci salabot pats.

10.4.                    Garantija tiek anulēta, ja tiek konstatēti bojājumi, kas radīti:

10.4.1.  svešķermeņiem, kukaiņiem, šķidrumiem vai citām vielām nokļūstot preces iekšienē;

10.4.2.  dabas stihiju, ugunsgrēku, kā arī nelaimes gadījumu rezultātā;

10.4.3.  neatbilstošas elektrotīklu strāvas sprieguma, vājstrāvas un citu tīklu parametru lietošanas rezultātā, kas ir pretrunā ar preces instrukciju.

10.4.4.  Patvaļīgas nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves daļu, komplektējošo daļu, programmatūras, piederumu, aksesuāru vai informācijas nesēju lietošanas rezultātā

10.5.                    Garantija neattiecas uz:

10.5.1.  programmnodrošinājumu, izejmateriāliem, piederumiem, aksesuāriem, detaļām un izstrādājumiem, kas dabīgi nolietojas preces lietošanas laikā (piemēram, baterijas, akumulatori, korpusi, toneri, gultņi, kārtridži u.tml.).

10.6.                    Pircēja pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām.